Vill ha!


De svarta med fransar är ju jättesnygga. Men kolla in dessa rosa, så hiiimla söta!:)


Kolla in! De här skorna är så jag, det står mitt namn
på dem:)


Alla som känner mig vet att jag älskar väskor, sedan flera år tillbaka. Den med fransar, supersnygg precis som fransstövlarna:) Och kolla in den fräcka hjärtformade! Jag har fått in svart på hjärnan verkar det som... Den snygga hjärtväskan finns i röd, först när jag bara såg den röda tänkte jag "usch vilken gräslig" men när jag såg den i svart version...


Allt från forever21.
Kläder är inte lika
kul som väskor och
skor!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååå dom svarta låga skorna och den svarta väskan!!! VILL HA!<333 :D:D

2009-01-21 @ 16:52:33
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Annis

dom svarta låga skorna var ursnygga:) och dom rosa skorna:) vi ses på lördag kraaam :D

2009-01-22 @ 11:00:40
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Jaaa visst var dom megasnygga:D:D Ja det gör vi, puss på kinden:*

2009-01-22 @ 15:58:36

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0