Varg

Åh vad jag är arg på mig själv! För att jag inte hann blogga nåt igår!! Jag blir nästan stressad så fort jag inte hinner eller är dålig på att uppdatera. Nu ska det bli bättre!!

Hur som helst, sitter hemma idag igen och jag vaknade med fruktansvärt ont i halsen! Inte skoj. Igår var jag på sjukhuset i ett par timmar så då var jag också borta från skolan, precis som i tisdags. Var på läkarbesök och så tog de kort på mina ögon (tror det var näthinnan). När de droppade mina ögon vidgades mina pupiller fullt ut och jag såg skitdåligt på nära håll. Var nästan lite läskigt. Tur att min mamma följde med mig den här gången, ifall jag inte skulla hitta ut *skratt*. Kunde inte läsa nåt, inte titta på nån skärm. Men det gick över efter halva dagen:) Den sista halvan av dagen umgicks vi med mormor. Jag, mamma och Sara tog med henne till pappas jobb (pizzeria/restautang) och käkade:) Sedan åkte vi hem till oss pch tittade på film. En gåva för livet, mycket sevärd! Min mormor är så rar ska ni veta:)<3

Och vet ni vad jag och mamma såg i förgår? En varg! Jo det var en varg, jag är säker på det. Han sprang längst bilvägen (NÄLbacken) och försökte hitta nånstans att ta sig bort från vägen, men det är ju bergsväggar på båda sidor. Sedan när vi åkte tillbaka med bilen efter att vi varit hemma och hämtat pengar för att handla så såg vi den igen. Denna gången försökte den ta sig ner från bilväge längre ner på vägen där bergsvägen slutade. Hoppas den lyckades, men det är stängsel nästan hela vägen. Men jag antar att den lyckades ta sig ner via viadukten under vägen. :) Jag älskar vargar! Så vackra! Önskar jag nån gång mötte en varg ute. Först när vi såg vargen så utbrast både jag och mamma "akta en räv på vägen"... Men sen sa jag "eller är det inte en svhäfer? Den måste ha rymt!". Mamma bara "det var en jävla stor och konstig räv". Den var grå, stor, vita fläckar i den mörkgrå pälser, beiche mage och hade absolut ingen rävsvans! Den var en varg, det såg man tydligt nu:) Tur att man inte får skjuta varg!

Idag ska jag försöka plugga. Och träna måste jag hinna med om jag mår lite bättre. Kanske inte är bra att träna med halsont?

Pusshej, hörs sen<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

En varg :O:O jäävlar

2009-01-29 @ 15:17:41
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Annis

Fan va cooolt:) vi får gå på varg jakt:D

2009-01-29 @ 20:21:14
Postat av: Anonym

Hoppas den blev överkörd innan den åt upp någons hund/katt/ponny/barn ect... :/

2009-01-30 @ 21:37:43
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till anonym: Näää:/ :(

2009-01-31 @ 19:00:12

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0