Vardag

God eftermiddag. Kom nyss hem. Satte mig här. Tänkte kolla vad jag har att plugga snart. Får väl göra klart mitt etologiprojekt:) Nu är jag på banan igen känner jag när det gäller skolan:) Ska i alla fall försöka. Så får jag skita i allt som känns motigt. Det löser sig senare.

Idag har jag varit i skolan. Vaknade 5 men tog bussen som gick halv 8 från resecentrum i stället för den som går 7. Orkade inte ta 20 över 6-bussen här ifrån till stan. Så jag kom en halvtimma för sent till skolan. De första tre timmarna på morgonen hade vi hästkunskap. 3 timmar med bara teori om hästens skelett, senor och ligament. Det var ändå rätt lärorikt, jag tog verkligen till mig all information och allting i huvudet idag:) Jag ska satsa på MVG på provet nästa vecka;) Nu behöver jag bara kopiera hela häftet med hästens alla senor, ligament och skelettdelar och plugga varje dag. På lunchen gick vi, som varje torsdag, och åt soppa och pannkakor:) Så jäkla gott! Sen var det samhällskunskap i 2 timmar. Dagen gick rätt fort ändå.



Idag infromerade Lisa, en av hästlärarna, oss att en man med en vit saab härjar i trakterna och förgriper sig sexuellt på hästar. En i Trollhättan gick ut i stallet en kväll och fick se en man i stallet med pannlampa. När mannen såg han som ägde stallet fick han panik och stack iväg. Han hade en vit saab som sagt. Den här mannen hade försökt förgripa sig på en häst i stallet men inte riktigt lyckats... Fyfan! Och i ett annat stall i närheten hade man hittat spermier på ett fjordsto. Hur JÄVLA sjuka människor finns det i denna värld? Jag kan inte förstå. Jag blir så jävla arg. Larma era stall med kod och sätt övervakningskameror gott folk! Man hör ju så mycket sånt här som händer. Hur fan kan man som människa förgripa sig på detta sättet på djur? Hur jävla sjuk är man inte då? Jag blir så arg att det kokar inom mig! Hade jag hittat en person som höll på och förgripa sig på en häst i stallet hade jag inte tvekat på att stycka den här personen om jag så hade kunnat! ARG!!!!!!!!!!!!! Sånt här hände rju över hela landet... Så jäkla tragiskt.


I alla fall... Här kommer några få bilder från idag:

Haha den här bilden blev inte lite väl ljus eller? xD


Jessica och två av lärarnas hundar Totte (liggande) och Nicke (svart) :)


Världens sötaste Jessica vid samhällskunskapen<3 :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh fy! sex med djur alltså nej vad äckligt...



svar: ja du borde absolut ta och se den!

2009-01-15 @ 17:37:28
URL: http://pennypie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skönt att du kommit på banan igen... Man känner sig duktig efter att man gjort det :) Puss

2009-01-15 @ 17:44:52
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tackar =) Jag gillar dem skarpt =)

2009-01-15 @ 21:05:46
URL: http://milano.blogg.se/
Postat av: Matilda

Så sjukt va! Jag fick ett kedjesms idag där det stog att det var en sån utanför kungälv också:S:S:S



Har vi prov nästa vecka?:O

2009-01-16 @ 20:51:59
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0