Torsdag

Hejsan!
Sitter här och inte gör nånting. Snackar med Sandra på msn och kollar massa mejl:)
Idag har jag bara slappat framför tv:n på dagen. Riktigt gött faktiskt. Duschade runt 15 och på eftermiddagen åkte jag, mamma och syrran till mormor för att hon fyller år idag:) Grattis mormor<3  Vi fick jätteegooda mackor och tårta med choklad och hallon i:) Gooott!

Nyss såg jag dokumentären "Barn med vapen i USA" tror jag den heter. Vad sjukt!:O Såg ni den på tv 4? Så jäkla sjukt! Man lär typ 6-åriga små ungar att skjuta med värstingvapen.... Finns typ skolor till det och allting... Jag fattar inte! Hur otryggt blir inte samhället då egentligen?

Förlåt för dålig uppdatering. Det blir bättre hädan efter:)


Hiss: Längre lov! - Att vi på Nuntorp har längre jullov än de flesta andra skolor äger!;D Och hur kul är det inte att retas med de andra lite extra för det? Hihi:) Jag börjar på måndag.... lalalala...
Diss: Kriget i Gaza! - Varför kan man bara inte nöja sig och sluta upp? Jag blir förbannad.  Egentligen på alla krig och all skit i världen. Orkar liksom inte höra på all skit. Tycker det är så otroligt hemskt och tragiskt. Vad är människan för en slags varelse?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har också tänkt på alla dom där jävla onödiga krigen! Människan är världens dummast, utrotar sig själv liksom o.O

2009-01-09 @ 10:35:01
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0