Resa till Turkiet i höst?

Heejsan:)
Dagen började med att jag gick upp klockan 7. Gjorde mig i ordning, gick till NÄL (Norra Älvsborgs länsjukhus) på läkarbesök:) Det gick bra och nu är jag motiverad till att kämpa lite! Efter NÄL så åkte jag och mamma till vårdcentralen med min fot. Hon trodde bara att mina leder dragits ut rejält av min stukning. Men ärligt talar så litar inte jag riktigt fullt ut på vårdcentralen. Många gånger de har haft fel. Som med mitt knä t.ex.! Måste söka för mitt knä! Måste kolla upp det igen. Jag vet ju att det är fel på mitt knä! Fast i och för sig så sa de åt mig att man kanske kunde gå in i knäet och titta. Kan ju vara något som inte visades på röntgen. Mitt knä låser ju sig hela tiden och gör jätteont som ni säkert vet sen innan. Men det känns ändå som att de på vårdcentralen är lite ignorerande ibland. Men det kanske bara är en känsla jag har. Man får typ överdriva jättemycket för att få någon hjälp på riktigt;)

I alla fall... På eftermiddagen åkte jag ner till stan och träffade Sandra! När jag var på väg till bussen hemifrån mig så halkar jag på isen på trottoaren och ramlar, skrapar upp mina leggings och slår i min onda fot! Aj! Så jag gick rasande hem igen så att jag missade bussen för att byta leggings. Min snälla mamma var megasnäll och körde mig. Tack<3 I stan så gick vi till Baggis, tittade i butiker (jag köpte två par örhängen), gick till resebyrån och hämtade massor med resekataloger och satte oss på Thebrödsbageriet för att titta i dem. Som ni kanske har misstänkt så planerar jag och Sandra en resa till hösten! Supertrevligt va?:D Nu tror vi att vi drar till Turkiet i september. Till Side. Men vi får se:) Vi har pratat om möjligheter, vad som finns, hur vi ska göra, fixa o.s.v. Jag tycker faktiskt att jag och Sandra kom framåt en bit och vi är duktiga på att planera och prata allvar:) Jag berömmer oss båda! Nu hoppas vi även på att Felicia och hennes kompis hänger på oss! Hoppas de blir nöjda med Turkiet som resemål:) Det verkade bara så bra liksom. Kommer bli såååå kul! Men inget är ju färdigt än. Absolut inte. Men vi kan ju satsa på det här. Men en sak som är säker är att det blir en utlandsresa! Nästan säkert; Turkiet! Har ni några heta tips när det gäller resemål, Turkiet?:) Nu ska jag söka ett helgjobb eller liknande och jobba som bara den för att spara massor med pengar. Man vill ju leva på semestern också:) 4 glada tjejer på äventyr haha:)

Jag är också sugen på att åka till Tunisien och hälsa på min ÄLSKADE släkt där nere<3 Det får bli en annan gång:) Kära farmor<3

Nåja, tack för en jättetrevlig eftermiddag Sandra<3 Precis som i lördags.

Ikväll ska jag titta på Let´s Dance och heja på Blondinbella och Laila Bagge:) Det blir kladdkaka med mamma och Sara. Sara (syrran) har bakat! Mums kommer det bli! Vad hittar ni på ikväll? Puss:*


Sandra på Thebrödsbageriet där vi satt och tittade på resemål i timmar...

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag ska hitta på exakt samma som du, förutom kladdkakan då^^ MEn de kanske blir glass för min del:) hoppas kan man ju alltid! Japp, vi hejar på Blondinbella å Laila:D Go girls

2009-01-09 @ 19:51:51
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Matilda

Åh jag visste inte att du hade ett fadderbarn? Det har jag också funderat på:) Ska nog ta tag i det snart:)

Jag har jobbat hela kvällen:D Har haft GRYMT kul:D Läs på min blogg;)

Puuuuss<3<3

2009-01-09 @ 21:37:02
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv bejb <33 LÄngtar så jag tror jag dör!

2009-01-09 @ 22:28:27
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ang. ditt knä..det behöver inte vara ngt allvarligt, jag hade promblem med mitt knä i tonåren...de kallade de "Flickknä" det var nått med att muskulaturen runt knä skålen var svag så ibland när man sprang eller gick kunde de helt plötsligt kännas som att de "haka" upp sig, gjorde as ont. Jag gick ett tag på styrke träning, men tyckte inte de gjorde ngn skilnad så jag tröttnade, sjuk gymnasten sa att de brukar växa bort av sig själv, och de gjorde det tydligen för jag har inte kännt av det på flera år nu. Meen de va as jobbigt när man hade de... :/

2009-01-09 @ 23:18:06
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till " "=> Okej. Ja det gör förjävla ont när knät låser sig på det sättet. Hoppas att det kan gå över. För jag pallar inte med det. :) Tack för din kommentar!

2009-01-10 @ 18:50:35
Postat av: Anonym

Det går nog över...men det tog faktiskt ett tag...jag fick problem med mitt knä när jag gick i slutet av 8:an tror jag..hade problem hela 9:an, men sen tror jag det försvann över sommaren till gymnasiet så i "1:an" hände det bara att jag kände det någon gång. Nu förtiden, (btw 2 år sedan jag tog studenten) känner jag aldrig av det. :)

Det löser sig nog!

2009-01-11 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0