Kaaallt!

Brrh! Sitter här med ett täcke om mig. Fryser så att jag nästan skakar. Det är kallt tycker jag. Som jag skrev förut så pluggade jag faktiskt förut:) Men jag har lite kvar på min fodermedelsbok. Eller det är snarare ett fodermedelsblad. Har 5 olika fodersorter inklistrade på ett vanligt papper och så skriver jag kort om dessa foder. Det får räcka, orkar inte göra något stort. Jag får väl hoppas på G. Men grejen är den att jag har 2 foder kvar att skriva om och jag hittar inte ett skit om dessa på nätet. Vad gör jag? Någon som vet något eller kan tipsa om fakta på nätet om kalvpellets och müsli? :) En vän till mig tipsade om lantbruksforum.se men man måste bli medlem där... I slutändan kanske jag får använda den sidan i alla fall:) Jag menar, jag orkar inte bli medlem på nån sida och sen leta i forum bara för 2 fodersorter. Annars var det en rätt bra idé ändå av lilla söta och gulliga Jessica<3 som tipsade mig:)

Vad mycket jag har pratat om skolan i de senaste inläggen. Förlåt om det blir långtråkigt. Hoppas att ni får en trevlig fortsatt onsdagskväll!<3


Misse<3


Hiss: Ta tag! - Ja att ta tag i saker helt enkelt:) Är det inte det bästa som finns? Att ta tag i plugget, ta tag i att lära sig så mycket som möjligt, ta tag i sin träning o.s.v. Underbart!
Diss: Onyttigheter! - Usch vad de är äckliga egentligen. Godis, choklad... Det behövs inte i livet faktiskt! Även om jag idag är jäkligt sugen på sour cream chips... ^^ Men jag står emot och tänker inte äta det!



Kommentarer
Postat av: Annis

men du då..ja fryser också...misse är så sööööt.:) du får hoppa upp o ner så blir du varm:D

2009-01-15 @ 10:16:48

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0