Tisdag

Heej
Sitter här och gosar med min underbara lilla rödtott till katt:) Är hemma från skolan idag och mår inte alls så bra. Så just nu går jag i pyjamas och ser ut som en häxa som mixtrat med en misslyckad häxdryck som exploderat i håret. Ungefär så ja. Ska snart hoppa in i duschen och se om jag får ork till att städa mitt rum. Åh vad jag är trött på mitt rum. Ja att jag aldrig kan hålla i ordning alltså. Jag vet att jag blir hur irriterad som helst när det är stökigt och ändå låter jag det bli stökigt? Är det inte rätt typiskt...

Igår kväll red jag Abbe (Abandonado). Jag fick honom att verkligen arbeta med sina riktiga muskler, och jäklar vad energi han fick. Jag har aldrig någonsin kommit ihåg att han var het (okej hästarna är nyss igångsatta efter 3-4 veckors vila men ändå). Men kul hade både jag och Abbe i alla fall:) Och Linda (ägare till Bergahästen) som ändå hade ridit honom samma dag på dagen, då han var lika racerhet. ^^ Söt är han. Har saknat honom<3 Har inte ridit honom på skitlänge. Efter ridpasset kom jag hem DÖTRÖTT. Duschade, kollade på Prison Break, la mig och somnade. Vaknade sent idag. Och här sitter jag.

Nej nu ska jag titta lite på hästannonser (nej jag ska inte köpa häst just nu). Kanske ska maila ett stuteri i Jönköping för praktikplats i sommar också. Vi får se. Snart är det det god tid att börja ringa runt för praktikplats till våren också. Måste bara veta vilka veckor vi ska ha praktik. Hade varit superkul att vara på Bergahästen som vanligt men det är nog bra om man varierar sig lite. Tror att man tycker så^^.

Hörs.


Kommentarer
Postat av: Annis

det såg bra ut för dig och abbe :)

2009-01-27 @ 16:38:21
Postat av: Anna

GaaaaH!!!! Jag kanske ska åka till Irland på praktiken :D:D:D

Tråkigt att du inte va i skolan idag:(

2009-01-27 @ 20:56:46
URL: http://upisdown.blogg.se/
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Taack:) Kändes megabra också:) Och det såg bra ut för dig och Iver också. Erkänn hon är jobbig att ställa igenom? Puss:*

2009-01-29 @ 11:55:10

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0