Söndag 12:37

Tjaa! Sista söndagen på jullovet. Tror jag det är om jag inte har helt fel. Det är inte klokt vad tiden går. Jag  känner att jag har stannat upp och att tiden bara hinner ikapp mig mer och mer. Tiden rinner iväg fort som ljudvågornas hastighet. Haha. Vet inte vart jag fick det där med ljudvågor ifrån men:P

Idag ska jag handla, packa, tvätta, fixa. Åker ju bort i 2-3 dagar:) Ska också en sväng ner till stan för att byta ut min ring som jag köpte igår. Den var alldeles för stor! Även om jag provade den i butiken. Så tyckte jag att den passade. Knepigt. Mitt finger kanske var svullet:O haha. Vilka funderingar man går med ibland.


Åh nu fick jag en såndär sommarkänsla! Längtar lite till sommaren fak-
tiskt. Det här året har jag tyckt om vintern jättemycket och velat ha snö
hela tiden. Men nu efter jul och nyår såhär så börjar man längta efter det
här:) Är det inte alltid så? På bilden: Josefine, jag och Anna på hästarna
Iver, Abandonado och Orlando en underbar sommarförmiddag ute på
ängen...


Om jag inte hinner blogga mer idag så hörs vi på tisdag kväll! Puuuuuuss<3 Ha det!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så mycket! :)

Vilken härlig sommarbild!

2009-01-04 @ 12:44:49
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Matilda

jag med!! skulle gärna flytta någonstans där det var sommar JÄMT! :)

2009-01-04 @ 12:49:48
URL: http://matildasalmen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Vi har ju en söndag till innan vi börjar, sista dan innan vi börjar e ju en söndag.. Fast jag vill börja nu!:D:D <3

2009-01-05 @ 20:29:11
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Annis

bästa sommarbilden:D

2009-01-06 @ 16:18:37

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0