Ny design igen:)

Så! Nu har jag en sprillans ny design. Vad tycks? Inte så illa som förut va?:) Men ändå inte proffsigt... Får duga så länge. Julen på bloggen är i alla fall borta! Skönt! Tröttnade så. Men i verkliga livet så önskar jag att man kunde vrida tillbaka klockan till julafton. Allt gick så fort. Läskigt hur fort dagarna och timmarna går. Men så är det:) Mot nya tider nu!

Idag har jag inte gjort så mycket. Har varit i lilla edet och käkat pizza på pappas jobb. Tummen upp! Imorrn ska jag träffa sockersöta Jessica och megagulliga Sandra för en fika i stan:) Trevligt! Vi ska nog testa Mejeriet. Och vi får väl hoppas på att det är lika bra som på Strandgatan. Jag älskar verkligen att gå ut och fika på caféer. Det är ju ett så himla bra och mysigt sätt att träffa sina vänner på. Man umgås verkligen. Det är nice.

Nej hörni. Ha det! Natti<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jättesnygg design!:D

2009-01-05 @ 20:25:25
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0