Lördag=plugg

Heej.
Idag har jag inte gjort något. Typ städat käkat kebabsallad med tzatziki och gått i pyjamas hela dagen. Nu har jag tagit en låång, varm duch och tagit på mig pyjamasen igen. För den här helgen tänker jag spendera åt plugg! Jag måste bli klar med allt nån gång. Haha känns ju kul och sitta på en lördag och plugga. Inte-.- Men så är det om man ska fixa skolan:) Kanske hittar på nåt ikväll med någon rolig människa men troligtvis inte. Vi får se. Hur som helst så lönar sig denna tråkiga lördag senare i livet(:


Foto: Anna L (häst. Zarino)

Kommentarer
Postat av: Annis

söötisen:) sötaste bilden också.D

2009-01-19 @ 13:44:35
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Anna=> Jaa vist är den !!! :) Bästa fotografen också;)

2009-01-19 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0