Lördag

Hejsan hoppsan :)
Sitter här med Sandra. Vi ska ha filmkväll och kolla Prom night. Någon som sett den? Vi stod vid dvd-hyllan läänge och tvekade. Många gånger när vi har hyrt skräckfilmer och liknande så har vi alltid tänkt "ja men den låter ju asbra, den måste vi se". Men när vi tittat på filmen blir det oftast "Hur fan kunde den va så kass" eller "fattar inte handlingen". Hoppas den här är annoslunda;)

Hur som helst så kommer Felicia hit om en stund också:) Trevligt, trevligt. Blir övernattning för båda två:) Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, var en sväng på pappas jobb förut och käkade tonfisksallad. Mumma! Blev inget stall imorse som planerat. Det är ju så dumt att man inte har Charlottes nummer så att man kan meddela sånt heller;) Läser du detta Charlotte så får du allt ta och kommentera;p Och förlåt, fick lite förhinder.

Nu ska jag gå och äta godis, tjingeling<3


Jag på pappas pizzeria/restaurang :)


Söta Sandra:)

Fler bilder kommer säkert imorrn, eller senare;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vilken bild på mig... xD

2009-02-01 @ 16:36:04
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0