Jag har bara en sak i huvudet!

Har kollat film med syrran:) Klassikern Mean Girls såklart;) Haha den är så bra! Just nu sitter jag och har dötrist... Kanske ska gå och kolla på Scrubs med syrran. Mamma är ute ikväll och pappa jobbar så vi är helt ensamma hemma idag. Den av mina vänner som inte har något för sig får gärna komma över:D

Imorrn ska jag packa, handla och tvätta. Jag åker iväg imorrn kväll till skolan för jag ska jobba för lön där till tisdag! Gud så roligt det ska bli, längtar! Jag och Emelie ska jobba helt själva i stallet. Och Anna ska jobba i laggårn. Så vi tre kommer ha skitkul tillsammans under de här dagarna på skolan!:) Typ rida tre hästar var varje eftermiddag/kväll. Tummen upp! Och att man dess utom får pengar. På tisdag är det röd dag vilket betyder att vi får extra betalt. Ännu bättre! Och det är ju så mysigt att jobba där i stallet:) Och med världens bästa arbetskamrat också! :D Emelie såklart;) Tyvärr kommer jag inte att ha tillgång till bloggen under dessa dagar. Ni hör alltså inget ifrån mig fr.o.m. imorgon kväll till tisdag kväll. Så är det. Men jag hoppas att ni inte sviker min blogg för det:) Jag skulle hemskt gärna vilja ha tillgång till blogg och dator under dessa dagar såklart! Men jag har tyvärr ingen laptop. Men kanske funkar det på mobilen ändå:) Vad dum jag är! Det måste väl fungera på nätet på mobilen... Vi får väl hoppas att det går att mobilblogga... Att täckningen på mobilen är bra där ute... vilket den inte brukar vara.



Hiss: Min&Sandras plan! - Åh vad jag längtar som en tok! Att få fixa och planera! Jag och Sandra är bara bäst:) Säger bara: Resa!:D Hoppas vi fixar det:) Jobba, jobba, jobba...
Diss: Okej idag har det varit en bra dag för mig, den bästa på länge med tanke på hur jag egentligen mår!:) Så jag har egentligen inget att dissa. Så det får bli en dissfri dag idag(: Passa på att njuta av att jag inte klagar för en gång skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0