Idag går Obama på:)

Hejsan svejsan!
Har nyss käkat nyttig, hemmagjord kycklingwok med salsa och bönor:) Gott! Det är bara i skolan som jag inte äter jättenyttigt nu, efter lite GI-recept o.s.v... Får försöka i alla fall:)

Har också varit i stallet då som sagt i nån timme. Blir nog samma imorrn:) Har lärt mig massor bra nu;) Och så blir det till att rida där på lördag och sen stalltjänst på söndag och sen rida på måndag, både i skolan och på Bergahästen! :) Bra, bra, mycket bra!:)

Nej nu fick jag plötsligt bråttom. Vi ska fira Obama idag med ett varsitt weinerbröd och så ska jag plugga innan jag lägger mig. Hästprov på torsdag. Vi hörs imorrn, GONATT<33

Kommentarer
Postat av: Danda

Kan man få receptet på din wok? (A) lät väldigt gott :)

2009-01-20 @ 21:19:22
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Annis

det blir mkt stall denna helgen)

2009-01-22 @ 11:03:27

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0