I med hårdhandskarna!

Okej jag ska försöka att hinna med att skriva mer än ett inlägg om dagen! Det har blivit väldigt lite nu det enaste och förlåt för det. Idag är jag hemma från skolan. Mådde inte bra alls. Så jag tänkte faktiskt sätta igång och plugga snart. Tro det eller ej om mig! Men jag, Sabrine, ska plugga! Wow liksom. Jag måste ta mig i kragen och göra det. Så att jag inte ligger efter så mycket som jag gör nu. Tänkte börja lite på mitt etologiprojekt om att jämföra lodjur med katter och stereotypier och fodermedelsboken i det jag kallas kossakursen (lantbruksdjurs skötsel). Foderboken är jag nästan klar med. Har inte så mycket kvar på den egentligen. Så det känns ju bra i alla fall. Bara för att jag stannade hemma idag så missade jag ungdomsledarkursen vilket betyder att jag verkligen inte kan göra ridledarkursen i år. Så jag får vänta till nästa år eller år 2011 med att göra den. Men ärligt talat så är det lika bra:) Skit samma. Ett par år hit eller dit, tror inte att jag kommer jobba på ridskola innan år 2011 ändå. Det blir nog bra:)

Idag är jag på lite bättre humör än vad jag var i går i alla fall. Jag ska försöka att inte klaga så mycket på skolan. Imorrn får jag väl ta mig ännu mera i kragen och pallrsa mig iväg till skolan. Får inte missa mer. Idag missade jag en hel dag. Men det får jag väl ta igen. Jag har även lite smått panik över att jag har ätit filmjölk och äppelmos till frukost. Fan. Det är onyttigt! Jag som har varit så duktig i några dagar nu med att leva på kaninmat (sallad) och blomkålsmos. Jag har också tryckt i mig några tacochips. NEJ. Det händer inte igen. Måste ju bli smal till sommaren, och definitivt till turkietresan i höst. Nu blir det hårdhandskarna igen. Nu när min fot snart är bra och jag inte haltar och har ont längre så måste jag börja gå ut och gå, intervallträna o.s.v. :) Det blir nog bra det här.

Nej nu får jag sätta igång med plugget. PUSS<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Utomlands !!!

2009-01-15 @ 11:41:04
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0