Hopplöst

Ja som rubriken säger, det känns verkligen nästan totalt hopplöst! Jag håller på med mitt etologiprojekt. Jag ska jämföra kattens beteende med lodjurets beteende. Ska ta reda på stereotypier hos katten (störda beteenden p.g.a "fångenskap", olater) och hur man kan miljöberika för katten:) Men grejen är det att jag hittar nästan inte ett piss om lodjurens beteenden på nätet. Hur svårt kan det va? Jag har sökt i timmar. Har bara hittat lite fakta, men inte tillräckligt om beteenden. Det finns alldeles för lite om lodjuret! Vad ska jag göra? Jag får försöka att skriva ihop något som låter bra. Det är ju det jag kan göra. Jäkla projekt. Har du något tips om någon sida där det står om lodjurens beteenden ute i det vilda? Jag blir jätteglad om du har det!

I alla fall... Jag har pluggat i några timmar nu. Och jag ska fortsätta. Jag måste komma ikapp med allt jag ligger efter i. Jag känner mig faktiskt riktigt duktig:) Jag menar Hallå! Sabrine pluggar liksom! Det händer inte bara sådär! ;)

Någon som är på något roligt party ikväll eller vad har folket för sig idag? Jo tack själv är jag hemma i min rutiga, rosasvarta pyjamas och pluggar^^ Haha. Puss<3


Lodjur, ett grymt vackert djur. Bevara dem väl:) De är
fridlysta sedan 1991. Underbart vackra är de ju!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å dom e såå fina! :)

2009-01-17 @ 20:43:26
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag kom på en sak. Jag kommer få plugga MEGAmycke imorn å på måndag om jag ska klara hästprovet. + att jag har ett jättesvårt matteprov:S

Men lodjuren är fina!:D Lyck till med plugget duktiga Sabbe:D

2009-01-17 @ 20:55:31
URL: http://polkagirl.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Vem gillar inte klassiskt röda rosor. De ska helst vara halvutslagna med lååång själkar! ååh... minns när jag fick 12 jättestora röda rosor på min förlovning! det var så mysigt.



Det är skitsvårt med att komma på en brudbukett... hm, visst ska man kasta den sen, till alla kvinnliga ogifta gäster??!



Det är superroligt att planera brölllop, det bästa jag nånsin har gjort =)

2009-01-18 @ 18:28:20
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Morbror Mattias

Lodjur! Ett trevligt djur! Kirsty vägrar fortfarande att tro på dess existens. Hon hävdar att de är fantasidjur i samma liga som enhörningar och loch ness monster. Konstig tjej den där! :D

2009-01-23 @ 14:15:39
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Mattias=> Ja ett uuunderbart trevligt djur:') Älskar dom! Hihi hon är söt Kirsty=D Har du inte tagit med henne till Nordens ark eller Kolmården?:D

2009-01-23 @ 22:00:11

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0