Godnatt<3

Ja. Då var det läggdags. Var ett tag sen jag skrev här bara för att säga godnatt till er. Nu gör jag det:) Hoppas ni sover riktigt gott! Själv ska jag krypa ner i min stoora, mjuka säng och läsa en stund innan jag tänker göra ett försök i att somna gott. Som ni kanske vet har jag sömnproblem. Men i två dagar nu har jag lyckats somna ganska fort och det känns jätteskönt. Går lättare om man läser en stund innan också:) Behöver inte vara en lång stund. En kvart kan räcka. Ska fortsätta på Om det ändå vore sant av Marc Levy. Underbar bok! Rekommenderas. Nej nu, godnatt:*

Kommentarer
Postat av: Jenny

jobbigt att ha sömnproblem! jag kan somna som en stock, nästan vilken tid som helst på dygnet haha.

hoppas det gick bra med sömnen igår då :)

2009-01-16 @ 10:08:24
URL: http://pennypie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0