Fredag

Hejsan:)
Hur är läget? Här är det hyfsat och det känns skönt:) För utom att jag har ont i bröstet, känns som om jag har blivit skjuten ibland. Det sticks, bränns och gör jätteont. Igår hände något som gjorde så att hela jag blev låst, kunde inte röra mig och jag fick en otrolig smärta i musklerna i bröstet. Kändes verkligen läskigt! Har fått så en annan gång men inte såhär kraftigt. Jag misstänker att min stress bränner ut mig totalt. Måste sluta stressa, men det är lättare sagt än gjort. Men annars mår jag hyfsat. I veckan har jag inte mått så bra. Åkte till skolan trots mina bröstsmärtor och hade lektion i 20 minuter. "Hej jag försov mig lite". Svaret blev "Lite? Du är ju typ 3 timmar försenad och vi har bara 3 timmars lektion på hela dagen". Lite kul var det allt^^ Så jag åt lunch med Jessica och Antonia sedan åkte jag och Jessica till Överby som planerat. Kristoffer hängde även på. Väl på Överby så träffade vi Sandra som planerat. Kikade lite i butiker och fikade:) Får säga att brownien på Eat var en besvikelse. Men trevligt hade vi i alla fall:)

Imorrn blir det till att åka till stallet och leverera fika till alla gottegrisar som ska ha tror jag;) Haha. Det är ju trevligt, synd att jag inte rider med dem längre<3 Jag valde ju som sagt att ha kvar min instruktör i stället för att byta, så jag har lektion på måndagar i stället. Och jag vill ju rida med Anna också såklart. Men jag kommer sakna alla lördagsmänniskor jättemycket nu när jag inte komemr vara där så mycket längre. Tycker ju om dem jättemycket! Vi får väl åka och käka på Ben´s nån gång allihopa som vi sa i lördags;)
Ska även träffa Sandra imorrn kväll och hyra film och ha myskväll hos någon av oss:) Sova äver, tjejsnacka lite ni vet(: Så mysigt och så trevligt! Bengan (Sandra B) hörde av sig för en stund sedan och hon kanske hör av sig imorrn med:) Det var längesen man pratade med henne. Både "Bengan" och Sandra är mina f.d klasskompisar i grundskolan och vi var ett jättegott gäng. Nu blir det inte att man träffas så ofta med tanke på att alla pluggar på olika ställen och så. Eller... Jag pluggar ju några mil bort än vad dem gör. Sandra har jag träffat en del på sistone med tanke på reseplaneringen men Bengan var jättelängesen man träffade nu.

Nåja hoppas ni hade en bra fredag och hoppas ni får en fortsatt bra fredagskväll<3



Antonia och Jessica på väg till bussen efter lunchen:)



Megasöta Jessica:)


Kommentarer
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

sv: tack så mycket :)



Ha en trevlig helg!

2009-01-31 @ 13:58:13
URL: http://thinkpinks.blogg.se/
Postat av: Annis

vad gjorde du i stallet??hälsade du på anders då??:D man kommer sakna han o alla goa personer på lördgaarna:( men vi kommer allt få as kul på måndagar allt:D

2009-02-02 @ 14:01:12

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0