En dag på stan

Heejsan!
Sitter och tänker på min och Sandras megaplan! :) Fan vad skoj! Än så länge är planen hemlig. :) Bara några vet om den. I alla fall så har jag spenderat min dag med Sandra på stan idag. Riktigt trevligt! Först gick vi och fikade på Mejeriet. De hade en skitgod morotskaka med en liten marsipanmorot på! Muuuums. Där satt vi och tjatade ett tag. Efter det så tog vi en vända i butikerna. Jag köpte en parfym, ett par örhängen och en ring:) Efter ett tag i butiker gick vi och åt mat. Tack för en jättetrevlig dag Sandra!<3 Det är alltid lika trevligt med dig!
Tyvärr kunde inte Jessica komma p.g.a att hon hade blivit sjuk nu inatt:/ Stackare! Krya på dig Jessica!<3

Ikväll blir det en filmkväll hemma med syrran:) Vi ska käka chips. Det här får bli mitt avslut med onyttigheter innan ett helt år med kaninmat och massor med träning. Önska mig lycka till? :) Puss på er läsare<3


Sandra på Mejeriet:)


Sandra och jag på Mejeriet:)


Gullungen blev förvånad över att jag tog kort, haha;)
Här inne på Aztrid i Trollhättan:)

Kommentarer
Postat av: Jess ;)

I will krya på mig (:

Och mm yes de blir fest när jag är 18 =D ehrm.. vet bara inte vart ännu isånnafall (; Får la se vem man kan va hos =D du får va festarrangör! xD :D

2009-01-04 @ 04:08:46
Postat av: Anonym

Tack själv sötnöt!<3 Tänker oxå på vår lilla grej... :D:D

2009-01-04 @ 11:04:17
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0