Äntligen fredag!:D

Woho, det är fredag! Är det inte underbart? Vad fort första skolveckan på terminen gick ändå. Nice! I helgen ska jag plugga. Det måste jag! Annars får jag IG. Det vill jag inte. Undra om man kanske ska ringa och bjuda över någon i kväll eller inte... Får fundera på saken. :) Hur som helst så ska jag bara njuta av att det är helg denna helgen. Underbart!

Idag har vi inte gjort så mycket i skolan. Hade svenska på morgonen och småföretagande på förmiddagen. Sen käkade vi lunch och åkte hem som alla fredagar) Härligt att man slutar tidigt på fredagar. Det är ju trots allt en liten bit att åka hem ändå. Och det är ju megabra för dem som bor på internatet och har jättemånga mil hem. Och idag fann jag en ny busslinje som gör att jag inte behöver byta buss för att komma hem! 715 som går förbi Nuntorp och direkt till mig! Kan det bli mer perfekt för mig?

Trevlig helg på er! Så hörs vi senare idag:)


Kommentarer
Postat av: Annis

bra det där med bussen:D saknar diggg

2009-01-16 @ 16:52:18

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0