2009

Japp då var det år 2009 då. Jag stannade hemma och gick i mysbrallor på nyårsafton. Ärligt talat så tror jag att det här var den mest tråkigaste nyår jag varit med om;) Men det gör ingenting det är okej för mig:) Jag mådde illa och kunde knappt gå på min stackars fot i alla fall. Tror att jag har fått någon slags inframmation i foten. Varför alltid jag? Kan inte stödja på foten och det gör ruskigt ont ibland. Aj. Tråkigt värre. Hur som helst... Så käkade vi en god middag hemma. Och en megagod efterätt, en chokladtårta med grädde och glass. Gott. Skulle åkt ut till Nuntorp (skolan) och firat med Matilda, Kicki och Anna som jobbar där under nyår. Men det blev inte så. Jag hade ju så ont så att jag knappt kunde gå. Och buss är förbaskat dyrt, och det gick säkert ingen heller för den delen. Det sket sig liksom. Hade en plan igår att följa med Emelie till en polare men det sket sig också. Hur kul är det att fira nyår när man vill busa och dansa och ändå inte kan för den jävla foten? Men jag hade det myspys och slappt här hemma ändå:) Skönt ibland.

Det känns inte som om det redan är år 2009. Känns knappt som att det har varit jul. Allt gick så fort. Skolan börjar om en vecka om jag inte har fel. Okej... lite mer än om en vecka. Men dagarna bara rinner iväg! Och jag har massor med plugg att ta igen! Jag måste vara Nuntorps mest kassa elev. Jag känner mig som det i alla fall. Gud vad jag ligger efter! Blir jättestressad. Men jag får skylla mig själv. Blir så arg på mig själv! Och just nu är jag inne i en lite deppig period också. Då tappar jag motivationen helt. Jag har nog inget riktigt nyårslöfte. Bara mål. Men jag känner att jag inte har någon motivation till att kämpa. Känns så jäkla omöjligt och hopplöst allting. Så jag får ta allt som det kommer. Fan också. Så jäkla typiskt mig. Att bara skita i allt. Vill bara skrika högt. Men eftersom att klockan är 02:40 så vore det ju ganska galet. Grannarna sover nog... Ser så ut.

Ha det så bra, ska kolla lite mail och så. Och jag hoppas att ni hade en underbar nyårsafton:) Nytt år, nya mål.
Ska också försöka hinna med en ny design i veckan också:) Ska nog börja imorrn. Julen är ju över för längesen liksom. Då orkar man ju inte med en juldesign typ... Får se vad jag hittar på. Är ju så usel på att designa. Puss:*

Problem med att ladda upp bilder igen... Jäkla datorjävel. Eller är det blogg.se som krånglar? Gaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0