Mitt i veckan

Tjohoppsan!
Slutade innan lunch idag igen! Har åkt hem innan lunch varje dag den här veckan. Himla skönt är det! Svenskalektionen gick jättefort. Vi talade om att hålla tal på svenskan. Igår gjorde vi samma sak. Och om varför folk är mer rädda för att hålla tal inför stor folkgrupp än att dö liksom... Jag skrev faktiskt ihop ett tal om att hålla tal i ettan. Och fick VG på det talet! Men åter till ämnet... Folk är ju rädda för vad folk ska tycka och tänka om en. Och man är rädd för alla stirrande ögon. Det bara är så. Det måste vara en rädsla vi helt enkelt bara har i oss. Jag menar, det finns ju världsartister som måste ta lugnande medel innan de kliver upp på scen. Så det är lika för alla. Sedan finns det ju de som är mindre och mer säkra än andra. Fick även tillbaka ett EU-prov idag och jag blev godkänd trots att jag inte ens hade tittat på det jag hade pluggat på. Det är tredje gången detta läsåret som detta händer i skolan. Har man turen med sig så har man;) För det är ren tur. För jag är verkligen inte så smart. Jag har bara haft tur och chansat på de flesta proven:) Men tur är bra!

Imorrn är det ett till prov i häst och på fredag är det ytterligare ett prov i samhällskunskapen. Men fredagens prov blir enkelt:) Och imorrn är det även ridprovet inför ridledarkursen för de som ska gå den på skolan. Lycka till får jag säga till allihopa!:) Klart ni fixar det! Och jag själv hade tänkt göra den, men det får bli år 2011 i stället. Allt kom så plötsligt och jag suger på att hoppa högt. Och dess utom så kostar den utbildningen. Året efter studenten blir nog bättre för min del:)

Cambilder i all ära! (klickbara)



Kommentarer
Postat av: abc

´Du är visst smart...... fina bilder/Puss

2009-02-11 @ 14:44:13
Postat av: Anonym

snyggsabbe!

2009-02-11 @ 15:09:33
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till abc: Tack<3

2009-02-11 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0