Måndag

Tjoho!
Sitter typ nyvaken och är ganska trött. Men ska snart ta tag i allt och pallra mig ner till duschen och göra mig i ordning. Sitter i sletna joggingbrallor och håret ser ut som pajasen själv... Men så är det väl varje gång jag har varit i stallet, och lika underbart är det varje gång:) Red Abandonado idag igen. Och jag är faktiskt lika nöjd som jag har varit de senaste 5 ridpassen eller nåt. Idag fick jag honom ännu lite mer sansad än vanligt i både trav och galoppen (han vill gärna springa iväg fort). Han gick fint i öppna i båda varven och allt flöt bara på:) Kändes jättebra. Red honom i en låg men stabil form mest hela ridpasset. Vanligtvis vill man inte ha dem i så låg form men på Abbe var det helt okej och jättebra ändå eftersom att han är väldigt svårt att få så stabil och som han var. Så det var helt okej i alla fall, Linda berömde oss idag också:) Nästa gång ska jag jobba mer med att få upp honom i en högre form. Abbemannen är så fin så<3 Duktig prins, han är kung(: Jag ska bara fokusera på bra saker hädan efter!
Och tack snälla Annas mormor och morfar (?) som skjutsade hem mig så att jag slapp ta bussen:)

Idag har jag inga planer. Kanske skulle man ringa någon? Får väl se vad som händer. Och jag säger det igen; Underbart med en vecka ledigt!

Abandonado<3  (någon gång ska jag försöka få någon som kan ta bilder på oss in action)







Anna och Abbemannen är också polare;)


Supertrion;) *smiile*







Vad har hänt med hans man?:( Den som var så lång, tjock och fin!


Grannen Hispaño:)

Kommentarer
Postat av: ems

sv; vilken enormt fin häst! Är det en PRE?

Ja, vargen är jätte fin! =)

2009-02-16 @ 18:03:58
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: ems

sv; ja ;D är det din häst eller?

2009-02-16 @ 20:15:14
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: Annis

det gick super bra för dig..de såg skit bra ut..linda berömmde dig ju hela tiden typ..:) sööta vi e på bilden..vilket smile ja har:D

2009-02-16 @ 21:25:35
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Du och Zenit är superfina tillsammans också:D:D Glömde skriva det i inlägget. Ni är fina!! :)

2009-02-16 @ 22:25:30
Postat av: ems

sv; verkligen jätte fina!

vart ligger det stället någonstans? =)

2009-02-16 @ 22:36:44
URL: http://semlur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0