Tack för en trevlig dag<3

Tjenare allihop!
Idag har jag spenderat mestadels av dagen med Sandra på stan. Först gick vi till Grillhouse och åt lunch. Åh vad chicky bits är gott! :) Efteråt tog vi en runda (precis som innan lunchen) på Oden och gick igenom alla butiker som vi brukar. Dock lovade vi oss själva att inte shoppa något idag. Ett par timmar/någon timme senare satte vi oss på Thebrödsbageriet och tog en liten fika. Thebrödsbageriet är nog både mitt och Sandras favoritcafé i stan nu skulle jag tro;) Eller har jag fel Sandra? Lugnt och skönt, inget stressigt ställe att sitta på. Precis vad jag behöver -mindre stress. Där satt vi hur länge som helst och pratade om allt möjligt. Det blev mycket resesnack idag. Nu är vi så himla taggade båda två! Vi ska iväg. Och det blir till att jobba häcken av sig i sommar, och helger. Det kommer att bli så underbart att åka iväg på en semester med tjejerna.

I morgon ska jag vara i stallet hela dagen, så det blir nog inget blogginlägg från mig förrens på kvällen i morgon. Snart ska jag träna lite hade jag tänkt. Om jag orkar. Ska ju dess utom upp till stallet i morgon bitti och mocka i racerfart och få massa motion. På Bergahästen finns det alltid något att göra:)


Jag och Sandra provade även massor med glasögon:) Brillor är verkligen
det nya heta! Som en accessoar. Det är snyggt som bara den med ett par
heta glasögon. Ärligt talat så hade jag kunnat tänka mig att skaffa ett par
bara för att ha... Eller vad säger ni? En mer rundare och större modell är
också supersnyggt! Jag hittade ett par som jag tyckte om, men blev dock
ingen bild.


Kanske inte lika snygga... *fniss*


Sandra på Thebrödsbageriet som har världens godaste dammsugare
efter Ritz:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aa thebrödsbageriet är så myys!<33 favvocaféet just nu :)



Haha xD den andra bilden e mkt fin! XDXD

2009-02-17 @ 21:41:18
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0