Tisdag

Hejsan! Jag hann verkligen inte med datorn över huvud taget igår. Men jag var i alla fall i skolan, sedan stallet. Sedan hem och kolla på Prison Break och efter det sova;) Igår gick det jättebra med Abandonado:) Dock inte lika utmärkt som förra gången men jag var nöjd. Och angående Prison Break så var det säsongens sista avsnitt igår:'( Bäst för dem att det kommer en till säsong innan hela altet är slut!

Hur som helst så har jag inte gjort så mycket idag. Vart i skolan och sedan hem ungefär. Åkte hem innan lunch så nu är jag superhungrig. Ska väl se om jag hittar nåt i kylskåpet;) För övrigt så mår jag väl okej. Inte bra men okej i alla fall. Och det är väl bra i alla fall.

Och nästa vecka har vi lov! Vad underbart! Nej nu ska jag kolla facebook, bilddagboken, mailen och lite smått och gott! Ha det:*

Förresten...
Jag blev utmanad av Anna att skriva 8 sannigar om mig själv.

Here we go:

1. Jag tar oftast saker och ting på allvar. Ibland lite för mycket på allvar kanske...
2. Jag har oftast svårt att uttrycka mig och hur jag menar med sånt jag säger.
3. Jag har dålig fantasi.
4. Jag var väldigt rädd för vatten när jag var liten.
5. Innan jag började på Nuntorp åt jag griskött men Nuntorp har fått mig att sluta äta sånt såsom bacon, kotletter o.s.v p.g.a att jag tvingades göra praktik i svinhuset.
6. Jag är en människa med humor även om jag tar saker på allvar:)
7. Jag undrar nästan alltid vad folk tycker och tänker om mig.
8. Jag har aldrig haft ett MVG.

Jag utmanar:
Allihop som vill;) Lite kul är det allt, så kom igen!:D

Bilder från igår:

Myshäst:) Dock är han inte snygg längre som när han kom hit och inte
var kastrerad och såg ut som en sagohinsgt... MEN han är fortfarande
världens gulligaste:) Jag tyckte det var synd att kastrera honom. Han
gick ju vissa nybörjarlektioner t.o.m redan som hingst. Men det var väl
mest för alla ston, hehe.


SötFona! :) Hon har blivit så stor, tycker hon växer varje gång jag ser
henne:D


Min fina Misse trivs på altanen:)


Och hans favoritsyssla; anfall!



Bilder från idag:

Vanessa på Nuntorp har blivit sjuk:(


Emelie och jag stack hem tidigt:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha XD fan vilket anfall ;)

2009-02-10 @ 14:47:04
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tjena! Haha schyssta bilder på Misse! Han bryr sig inte om lite snö han är kung över området ändå! Har styrt upp en blogg nu för övrigt! :)



Varma hälsningar från ett kallt Australien! Brrr!



Ha det bäst!



//Mattias

2009-02-11 @ 12:45:24
URL: http://metrobloggen.se/isaksson
Postat av: -

Va är Vanessa sjuk? "/

2009-02-11 @ 14:50:23
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till "-": Ja, hon la sig ner och hade magont, troligtvis nån kolik sa Yvonne :/

2009-02-11 @ 17:01:20
Postat av: Jewss

Men Vanessa prinsessa <3 är frisk igen, efter lovet ska jag fråga om jag inte kan få rida henne någon dag varje vecka eller ja :) <3 Ska lätt rida henne, bebis pålle <3

2009-02-12 @ 16:23:30
URL: http://gamledoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0