Måndagen gjord...

Hallå hallå:)
Sitter i handduk nyduschad och trött. Har haft stalltjänst i skolan idag. Fanns inte så jättemycket att göra. Fixa stallet som vanligt. Efter skolan åkte jag till Bergahästen och red efter att mamma körde mig till 7eleven och jag fick köpt mig en big toast, den satt gott! Red lille Abbemannen idag igen. Idag fick vi nog mest beröm av alla gånger vi ridit:) Jag skulle ärligt kunna köpa Abandonado för hur mycket som helst om jag hade haft råd. Trivs så bra ihop med honom. Han gick jättefint genom hela ridpasset, han jobbade igenom sig med hela kroppsmuskulaturen. Abbe är kung.

Imorrn är det upp tidigt till stalltjänsten igen. Jag är jättetrött på skolan. Jag har tappat sugen helt och hållet. Allt känns bara fel i skolan. Tråkigt, tråkigt, tråkigt. Jag har varit skoltrött i många år. Skönt att man har gått mer än halva gymnasietiden nu! Sen blir det inget mer pluggande för mig. Aldrig. Är ganska säker på det i alla fall.

Och jag kommer att komma hem varje kväll i veckan för utom på torsdag tror jag. Så torsdag kväll blir det inget blogginlägg. Men ni håller ut va?;)

Och jag gör lite reklam för mammas blogg. Hennes inlägg för idag försvann spårlöst som hon hade lagt ner mycket tid på, tyvärr. Men läs i alla fall bloggen, den är bra:)


Hiss: Plusgrader! - Snön försvinner sakta men säkert. Är det våren som har kommit?
Diss: Huvudvärk! - Det värsta jag vet. Jag har gått med huvudvärk i en hel vecka nu. Börjar bli riktigt irriterande när inte ens huvudvärkstabletter hjälper... Jag har en misstanke om att jag är något utmattad och utbränd. Mår inte alls bra i kroppen. Fy på mig som stressar varje dag!
Bästa: Jag vill egentligen säga Abandonado som är världens underbaraste kung men vill också hylla Ldb! Deras lotioner, deodoranter och duschcremer! Alltid lika underbara! Dofterna är unika och fräscha. Go Ldb!

Bröderna Calypso och Rolex på Nuntorp:)


Kommentarer
Postat av: Annis

de gick ju jätte bra för dig o abbe..ni fick ju JÄTTE mkt beröm..:) söööööt hästarna var..lika kan amn säga

2009-02-24 @ 18:24:16
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Visst är de lika som bär?:) Men man lär sig allt se skillnad;D Men ibland är det svårt kan jag medge.

2009-02-24 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0