Torsdag

Idag har jag inte gjort så mycket. Syrran väckte mig runt 12:00 och vilken panik jag fick! Jag avskyr ju att sova länge på loven! Men det hade ju inte spelat någon roll eftersom att jag ändå inte hade hittat på nåt speciellt idag. Har bara chillat och tränat någon timme. Måste verkligen träna stenhårt varje dag nu! Och äta sallad. Sallad är gott:) Sallad är nästan det enda nyttiga som jag verkligen gillar. Bönor, blandningar och konstiga röror är bara läskigt för munnen:O Nej men jag har tappat aptiten för väldigt mycket vilket jag tycker är synd eftersom att jag har tyckt om massa nyttiga rätter innan. Men tror det är mina tabletter som gör att jag tappat aptiten. Står det på biverkningar. Men jag måste ju ha min medicin så.

Idag kom även Elin hit:) Trevligt trevligt. Var ett tag sedan nu, hon är som en i familjen. Så väl känner vi varandra. Jag kommer t.o.m ihåg när hon var nyfödd. <3


Hiss: Änglar! - Oja, de finns:)
Diss: Lyckochansen! - Hur störande är det inte med alla dessa jäkla ordprogramm som sänds i varje kanal på dagarna? De är inte ens roliga, de rent ut sagt av mig; suger!
Längtan: Uppnådda mål.
Humör: pms... *suck*
Vill ha: Pengar:)


Kommentarer
Postat av: annika

Dissen är klockren, Änglar - visst finns dom. Jag är helt säkre på att du kommer nå dina mål Puzz

2009-02-19 @ 22:02:37
URL: http://ladyannika.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Änglar finns =) Jag heter faktiskt Angel i tredje namn =)

2009-02-20 @ 14:02:19
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0