Tisdag

God morgon! Eller för mig är det morgon. Vaknade för 10 min sedan. Ska snart ta mig en macka och sedan hoppa in i duschen. Snön ligger kvar ute och det är så tråkigt att se! Dock är det mer snö här uppe än andra delar av Trollhättan. Men ändå. Jag vill ha vår nu! Och sommar! Men den här sommaren kommer inte att bli en ledig sommar. I 5 veckor har vi praktik (för att vi tar studenten i april i trean) på sommarlovet. Det innebär typ bara några få veckors ledighet på sommaren. Men hittar man rätt praktikplats så kan det bli en riktigt skojig sommar också:) Jag har lust att vara på Bergahästen som vanligt men det är ju bra att variera sig. Jag har en plats som jag tänkte maila lite senare. Å andra sidan kanske vi bara behöver praktisera 4 veckor på sommarlovet eftersom att vår snälla lärare Lisa kanske har ordnat så att vi får åka till Strömsholm första dagarna på sommarlovet och arbeta som funktionärer på tävlingarna. Om man följer med dit så behöver man bara 4 veckor praktik eftersom att de drar av på dessa dagar. Jag har inte bestämt mig helt än vad jag kommer att göra. Men följer alla med till Strömsholm så gör nog jag också det. Men vi får se:) Vi skulle ha bestämt oss till vecka 9.

Idag blir den lunch på stan med Sandra. Vi ska nog prata lite om resan och sånt. FInemang! <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack <3 :D

2009-02-17 @ 12:08:45
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0