Stalltjänst

Sitter och funderar på hur jäkla glömsk jag är. Vilken tur att jag har Jessica som påminde mig om att jag har stalltjänst i morgon och hela veckan framåt! Rätt nice ändå, slippa alla vanliga lektioner. Bara jobba i stallet och mysa med hästarna. Vet inte om jag ska bo på skolan eller inte. Vill helst inte. Mycket skönare att komma hem tycker jag nog. Men å andra sidan så slipper jag stressa så mycket om jag bor där. Och jag slipper gå upp jättejättetidigt för att hinna med bussen. Jag får se hur jag gör. Om jag bor på skolan under veckan kommer jag ju knappt hinna blogga. Men jag informerar här om det blir så:) I morgon kommer jag i alla fall hem på kvällen efter att jag vart iväg på Bergahästen och ridit.

Då finns det hopp om livet i alla fall! Nu när jag slipper vanliga lektioner i en hel vecka. Men samtidigt skulle jag behöva de där letkionerna. Jag ligger ju efter i allt. Det blir till att plugga på kvällarna. Knappast. Som om jag kommer att orka det när jag har tröttat ut mig på stalltjänsten varje dag. Vi får se. Jag har ju inte förberett mig någonting inför veckan eftersom att jag glömde av att jag skulle ha min stalltjänst direkt efter lovet. Jaja, så går det. Jag får skylla mig själv om jag kommer att få stressa som en idiot nu.

Hur ser er vecka ut?:) Skola? Någon som har sitt sportlov i veckan? Jobb?

Puss på er allihop<3

Kommentarer
Postat av: lovisa

aaaw, du är för underbar!! jag är så sjukt glad att jag ahr dig! Du betyder mer än du förstår för mig <33

Jag vet inte varför jag är så nervös. Jag klarar inte av att träffa människor för första gången. Jag är helt seriöst så nervös att jag nästan spyr. Det är itne det att jag tror att de inte ska gilla mig, det är mer att jag har svårt att liksom lära känna dem och "komma in i deras gäng". Jag klarar inte av att vara med andra, men ändå inte känna dem eller passa in. Det är så svårt att förklara :S



Jag har massa plugg i veckan :S har inte gjort något i helgen, så nu kommer det bli fullt upp...

PUSSSSSSS <3

2009-02-22 @ 21:33:54
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Ibland får det helt enkelt dala, för då mår man som bäst när det går uppför igen =)



ja, visst är han söt! Jag är hans nöt, haha

2009-02-23 @ 16:54:14
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Jag gillar ju inte jeans, men fick ju hots för jeansleggings, men då insåg jag att jag knappt hade några överdelar till dem. Har ju bara gått i vanliga leggings till kjholar och klänningar i flera år... haha

2009-02-23 @ 16:54:58
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0