Söndag

Hejsan svejsan!
Vilken underbar söndag det har varit. Eller... en jäkligt skön söndag. Trots att jag bara sov i bara en timme inatt så åkte jag iväg till stallet 20 i 7 i morse. Mockade och gjorde i ordning stallet, longerade o.s.v. Vi var 4 pers så allt gick ju fort:) Det var väldigt chill idag för att vara Bergahästen. Och de nya ponnysarna har kommit:D Linda ska börja med ponnyridskola också! Gud vad kul! Just nu finns det 4 nya ponnyer i stallet:) Jag är kär i Verona(:

Hur som helst så har det flytit på hela dagen idag. Jag fick träffa Verona och Primadonna som kom igår. Klockan 3 idag kom de andra två småttingarna:) Det är ju alltid så kul när det kommer nya hästar! :) Jag, Martina och Ylva red ut en sväng förut också. Underbart väder! Helt perfekt om det inte hade varit halkigt på vissa vägar. Så nu är jag trött. Har dess utom träningsvärk sedan igår kväll. De där hantlarna alltså... ^^, Imorrn kväll blir det hårdträning igen!

Hästarna gör mitt liv bättre... De ÄR mitt liv<3


Primadonna (vänster) och Verona (höger) :) Och alla stora hästar i
hagarna bredvid var hur nyfikna som helst. (suddiga mob.bilder)




De andra två riktigt små småttingarna My och Mascot:)


Haha Financiera innan uteritten;D


Uteritt på Farucco<3

Kommentarer
Postat av: Annis

nää va kul:) de e bara så söta...vill rida ponny igen:D ses i kväll:D älskar dig

2009-02-09 @ 12:50:06
Postat av: Anonym

missa inte min bloppis

2009-02-09 @ 18:15:55
URL: http://erikasfashionbloppis.blogg.se/
Postat av: annis

den bilden ni red ut på..vem red framför dig..de ser rätt roligt ut med hennes fötter:D

2009-02-10 @ 13:08:30
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Det är Ylva på Financiera:D Ja men jag tror hon har dom ur stigbyglarna och sträcker på benen:)

2009-02-10 @ 14:03:56
Postat av: Jen

Kul med en hästblogg till :)

2009-02-15 @ 18:11:38
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0