Söndag

Goddag! Ja det är en god dag idag. Känner mig motiverad att ta i med saker och ting idag. Träna, försöka se positivt till livet och umgås med folk jag älskar! De som får mig att känna mig hyffsat duglig:) Och jag ska satsa mer än någonsin på hästar. Ett tag kände jag mig bara nere och kopplade nästan bort min motivation i ridningen och inom häst. Så får det verkligen inte bli! Herre gud det är ju det bästa jag någonsin vet! Inte kan jag deppa över att jag inte är bäst på skaer och ting och sedan få min motivation att försvinna. Man blir ju inte bäst av att släppa allt. Och mitt mål är inte att bli bäst heller. Bara bättre:) Jag orkar inte tävla med andra om att vara bäst, det är faktiskt bättre att bara tävla mot sig själv. Vara sin egna motståndare. Man mår inte bra av prestationsångest. För det kommer alltid att finnas de som är bättre än mig. Så är det för alla. Även de bästa;) Och vad spelar det för roll? Ingenting! :) Och en dag blir jag vältränad, en dag. Nästa år! Då ni! Så här måste jag bara tänka.

Ikväll kommer Felicia med syster och mamma på besök. Trevligt med besök från älskat folk som man känt sedan man var liten:) Så därför måste jag gå och städa lite. Mitt rum kan ju inte se ut som jag-vet-inte-vad. Hej svejs så länge<3 Hoppas att ni hade en underbar alla hjärtans dag igår. Låt alla dagar vara alla hjärtans dag. Glöm inte de ni älskar.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Ja är man så dum så har man då verkligen inget i huvudet att skydda, då får hon skylla sig själv helt enkelt. Brutalt men sant!

2009-02-15 @ 16:06:35
URL: http://dressyrbloggen.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

absolut gumman, det ska jag tänka på nästan gång jag bakar! =) Kärleksmums... mumma

2009-02-15 @ 21:52:53
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

2009-02-15 @ 22:17:18
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Tihi... min Prins är ju det bästa jag vet =)



Vi hade det bra igår =) Kram

2009-02-15 @ 22:17:50
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: abc

kloka ord gumman.... jag vet att du kommer att lyckas..puzz

2009-02-16 @ 11:22:42

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0