Söndag

Hej hej:)
Sitter här och chillar med Misse bredvid mig. Mår inte så värst bra så idag blir det bara till att ta det lugnt. Felicia åkte nyss hem. Nu är jag ensam. Hur som helst så hade jag Sandra och Felicia här på besök från igår. Vi tittade på film, mycket trevligt. Prom night  var helt okej, ganska så bra faktiskt. Av någon anledning hade jag fått för mig att den skulle vara läskigare än den var och lite mer åt skräckhållet än den var men den var bra:) Akriv x eller vad den nu heter, usch vilken seg film. Skitkasst slut. Inte ens sevärd om man frågar mig. Vi tjejer stannade uppe till 3 och snackade. Vi ska ju liksom till Turkiet i höst! Hoppas vi på i alla fall:) Och en kompis till Felicia kanske hänger på också. Såå kul kommer vi ha! :D

Och så har ännu en helg gått. Det går så fort jämt. Helgerna går som ett fingerknäpp. Man skulle haft fredagen som ledig dag också. Två dagar ledigt känns så lite. Man hinner inte med allt man tänkt. En positiv sak är i alla fall att det är ganska ljust ute tio i fem på eftermiddagen:) Underbart! Det går mot ljusare tider nu. Ge mig sommar<3



Vi gick en liten promenad idag på dagen:)


Visst är dom söta?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0