Sjuklingarnas sjukling

Jag är sjuk. Nu menar jag feber, ont i magen och huvudvärk. Hoppas det inte är influensan som jag är smittad med. Jag skulle som sagt övernatta på skolan igår eftersom att jag skulle ha både kvälls och morgonfodringen. FIck feber vid lunch igår. Mådde apa hela dagen. På kvällen vilade jag innan kvällsfodringen. När jag fodrade gick jag och hackade tänder och var alldeles yr i huvudet. Senare på kvällen blev jag värre så att jag var tvungen att åka hem. Tack Heidi för att du kunde morgonfodra i stället för mig!
Jag har jäkla halsont också. Jag pallar inte fler saker. Men så är det väl. Jag hoppas jag är frisk efter helgen.

I helgen blir det bara hemmamys och att bädda ner sig och försöka bli ompysslad:) För stunden har febern gått ner lite. Tack Ipren!


Minors, Nuntorps gullhäst :*


Snyggaste kallblodstravaren Månelden:)


Ambra<3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0