Rubrik

Tjo!
Vi får se om det här kan bli nåt bra inlägg, förmodligen inte. Jag känner mig stressad och arg. Vet inte varför. Har varit en dålig dag idag. Känner mig depp som fan och ganska ledsen. Men det går säkert över(: Har inte gjort så mycket idag. Åkte med mamma och syrran och käkade pizza hos pappa. Mumma var det. Något mer har jag faktiskt inte gjort idag. Sov typ till 12 idag. Skönt!

Om några minuter börjar melodifestivalen, kanske skulle ta och titta på det:) Kan ju bli ganska kul och se;) Många brukar ju vara så himla dåliga! Nej nu ska jag inte vara sån... många är faktiskt bra också.

Vad har ni människor för er ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0