Orkar inte...

Jag har varken lust eller ork att skriva ett långt inlägg. Är bara trött på det mesta. Jäkla piss faktiskt. Har ändå vart en bra dag i stallet:) Red ut på Alina och vi försökte longera en galen meshäst. Massor gjordes idag. Blev tyvärr inga bilder idag. Men Alina är nog bland de största hästar jag har sett. Och ändå har hon inte vuxit klart=O Hon blir meegastoor sen när hon är fullvuxen:) Hon är en enda stor bebis<3

Ursäkta att mitt humör går ut över bloggen. Men jag kan ju inte lägga ner känsla på skrivandet om jag är arg och ledsen, eller hur?

Puss på er i alla fall<3
Och tack min underbara mormor för att du hämtade mig idag:)
Och grattis Anna Z på födelsedagen!!  Vet inte om jag har rätt mob.nr till dig men skickade iaf ett mess:)


Alina (vänster) och hennes mamma Levitona, när de nyss hade kommit
till Bergahästen i våras:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack sötis, du e la för go <33

2009-02-20 @ 20:47:47
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: mormor



Hej!Det var bara trevligt att få hämta dig!

Det gör jag så gärna,bara att höra av sig om jag kan vara till hjälp med något:)

Ha en jättebra fortsättning på helgen!

Kraaam!



































2009-02-21 @ 16:19:44
Postat av: lovisa

lilla gumman <3 finns här för dig!!

din blogg är jättefin förresten :) PUSS

2009-02-22 @ 00:08:56
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Jobbigt med såna perioder! Händer alla... just nu vet jag inte jsälv vart jag är, men hoppas på det bästa! mycket att göra antar jag..

2009-02-22 @ 13:16:16
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till mormor: Taack mormor!! :) Du är bäst! Och detsamma, ha en jättebra fortsatt söndag och ha en jättejättebra veckobörjan imorgon! :)

2009-02-22 @ 17:21:18

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0