Onsdag

Förlåt du-vet-vem.

Hejsan! Känner mig inte speciellt glad just nu. Men tänkte ändå uppdatera. Fasen vad arg och ledsen jag är. Men jag ska försöka att inte låta detta bli ett jätteargt inlägg. Idag har jag bara varit i stallet. Gjorde alla vanliga stallsysslor. Händer alltid saker i stallet;) Red även ut på Financiera, hon måste vara världens snällaste 3-åring (blir 4)! Longerade även småttingponnyerna idag:D Haha de är såå söta, så små! My fattade liksom inte vad hon skulle göra först men det tog sig sedan:) Blir himla kul att se sedan när barnen rider på dem^^, Vad har hänt mer idag? Red Iver en liten sväng som täthäst framför Alina som håller på att ridas in. Funkade bra. Blev väl bara några minuter med Alina men red en liten sväng med Iver efter också. Notera att jag fick svårböjliga Iver ganska bra böjd och mjuk den här gången!<3:)

Efter stallet kom jag hem, somnade på soffan, vaknade runt 20:00. Lyckat. Skulle tränat men mitt knä krånglade så det hindrade mig tyvärr:/ Kan inte böja knät när det blir så. Man måste nog göra ett titthål för att se vad som är fel.


Saeta är en gullflicka:)


Diplomatico är vacker!

Kommentarer
Postat av: lovisa

lilla gumman!! hur är det egentligen?? :( du kan berätta för mig om du vill! Jag finns alltid här och lyssnar det vet du!! Jag ska försöka logga ut på msn snart så att vi verkligen kan snacka!!

älskar dig så oerhört mycket hjärtat <3

2009-02-19 @ 16:20:21
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0