Och ett sånt här inlägg också...


Hiss: Danny Saucedo! - Hans senaste hit All on you är nog den bästa jag har hört på länge! Jag har inte varit så förtjust i Danny förut, tills nu!
Diss: Chris Brown! - Okej, jag tycker att hans musik är typ bäst. Men stämmer ryktena om att han misshandlat Rihanna? I så fall sjunker han lågt i mina ögon. När jag hörde det så kunde det bara inte vara sant att just han var orsaken till Rihannas sönderslagna ansikte! Det går bara inte att självaste Chris gör sånt. Men tydligen... kanske? Vad säger ni, stämmer det?
Knepigaste: Min musiksmak - Ärligt talat så har jag nog ingen speciell musiksstil. Jag lyssnar verkligen på det mesta utom schlager, för mycket techno och dansband. Annars så kan jag älska all musik. Men jag lyssnar nog mest på rock, rivigt, och R&B. Vilken kombination egentligen. Det känns nästan som att jag inte vet vad jag är för slags person bara för det? Och ibland vet jag inte det heller. Men jag älskar helt enkelt musik, mycket musik!


Kan självaste Chris Brown verkligen ha misshandlat
Rihanna? Fy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hemskt om han har gjort det! :O:O

2009-02-13 @ 15:48:48
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är verkligen sjukt om han har gjort det!:O det tror man verkligen verkligen inte om honom!:O

2009-02-13 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0