Mitt i pluggandet

Heejsan! Tog en liten paus från pluggandet. Mitt huvud står still och det känns som om det är fullt i hjärnan. Som om jag inte kan få in mer grejer att göra. Stress kallas det nog med ett annat begrepp. En sak som jag är väldigt trött på är vintern. Det kommer lite mer snö hela tiden tycker jag. Nån dag här så smälte det bort, sedan frös det på och koma mer igen! Nu ligger snön. Och under snön är det is. Och ni anar inte vad arg jag är på isen! Ärligt talat ibland får jag stor lust att dra till Mexico eller nåt. För alltid! Nej men seriöst. Hur många gånger tror ni att jag har halkat idag? Tillräckligt kan jag ju säga. Det värsta är om man verkligen faller också. Och ännu värre om man går ensam ute. Då är det allra värst! Vad man skäms! Som en gång... mitt värsta isminne... Det var när jag stod i busskön på torget i Trollhättan för ett antal år sedan. Plötsligt så halkar jag och faller på rygg. Och typ på en killes fötter också. Pinsamt värre! Egentligen känner man ju sig ganska dum när man slår i sig offentligt över huvud taget. Jag glömmer aldrig en gång när jag skulle ta bussen hem. Och av någon anledning så reste jag mig på min sittplats. Och taket var väldigt lågt... för lågt... Aj sa mitt huvud. Längst bak (jag satt näst längst bak) så satt det två killar där en av dem såg hela händelsen. Och han börjar ju såklart skratta och den andra undrar vad han satt och skrattade åt. Dum händelse... Men hur som helst så är is värst. Men å andra sidan har ju vintern sin charm också. Den är fin. Och mysig. Men nu är jag trött på den. Det jag längtar till allra mest är sommaren just nu. Underbara sommar<3

Eller vad säger ni?:)

Camens dag på bloggen, haha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0