Melodifestivalen -ett skämt?

Jag kunde inte fortsätta titta på melodifestivalen. Ärligt talat så var det det löjligaste jag har sett. Hur löjlig får man bli som programmledare? Nä, det här året verkar det inte vara något att följa... Så jag satte mig här. Men Scotts var rätt bra, och hon den första tjejen:)

Tro det eller ej men nu ska jag dra på mig ett linne och mina randiga, fula leggings och träna i 40 min - 1 timme. Här ska det svettas som bara den! Kanske sent men det är skönt att träna så här på kvällen:) Speciellt om man har tryckt i sig chips. I morrn blir det till att gå upp tidigt till stallet. Ska väl mocka ur stallet, släppa ut hästarna och därefter arbeta lite hästar tror jag. Hoppas att Kajsa också kommer!:)

Pusshej<3


Haha min syster tycker visst om att ta mobilbilder i spegeln^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Melodifestivalen idag var ett SKÄMT, ja! Herrejösses, bland det sämsta jag nånsin sett xD hoppas nästa vecka blir bättre :)

2009-02-07 @ 21:56:50
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0