Måndag

Heejsan.
Sitter uppe sent. Är ledig imorrn. Skönt. I morse kom jag en halvtimme för sent till skolan. Gick på toan direkt och ut ur min mun kommer det en.... spya! Jag spydde typ tre omgångar. Euuuw! Men jag visste att jag inte var magsjuk så jag bestämde mig för att byta om och ändå gå på hästlektionen och hoppa Cherokee. Hoppningen gick bra. Fick faktiskt Cherokee riktigt mjuk mot slutet:) Har alltid uppfattat honom som en stel och rak jäkla planka som inte kan ställa och böja sig för fem öre. Men idag gick det bättre:) När jag kommer ut från ridhuset står min mamma utanför stallet. Gissa om jag blev förvånad. Hon skulle hämta mig tidiigare eftersom att hon hade ringt min läkare och berättat att jag varit lite konstig på sistone. Illamående, förvirring och vara alldeles försvagad. Och i morse innan jag åkte till skolan var jag likblek i ansiktet och mådde piss. Hur som helst så kanske vi vet vad det kan bero på. Det ska utredas. Mamma ska tydligen ringa läkaren imorrn ock rapportera massa grejer:O

Hur som helst... Jag mådde tillräckligt bra för att åka ut till Bergahästen och rida på kvällen. Mamma var snäll och körde mig. Red Abbe idag igen. Jag förstår inte vart han får all sin energi ifrån men kul har vi båda:) Idag är jag supernöjd för jag fick honom att arbeta med mig på ett helt annat sätt. Han var jättefin:') Lilla Abbemannen<3 Och man blir ju så glad när man får förvånansvärt mycket beröm! Då blir man ju mycket mer motiverad. Jag tog lite bilder på pållarna och människorna i stallet idag men USB-skiten fungerar ju fan inte när jag ska försöka överföra bilderna från en mobil jag inte fattar. Får ha pappas nya mobil till jag köper en ny i slutet av månaden för min lägger av hela tiden. Tack pappa<3 Men vad arg jag blir när inte USB-grejen funkar!!! -.-

Och ni såg väl Prison Break? Underbart<3

Blogg.se krånglar igen!!! Det går inte att ladda upp bilder.

Kommentarer
Postat av: Annis

de såg bra ur för dig o abbe:)...kallt va de o ja tror att ja tar min varma vantar på måndag:D

2009-02-05 @ 10:49:18
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Tack:) Det kändes verkligen jättebra! Tyvärr hann jag inte titta på dig och Iver så mycket men ni såg jättetrevliga ut förra gången och tror ni gjorde det i veckan också:)

2009-02-05 @ 18:19:07

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0