HejHej

Visst är det underbart med fredag? Jag försökte förresten mobilblogga imorse men hela telefonen hakade upp sig ute på nätet. Krångligt! Så jag fick stänga av och sätta på mobilen igen... Så försvann mitt inlägg som jag höll på med. Typiskt. Hur som helst så har dagen gått ganska fort. Hade företagandeprov idag. Och jag måste erkänna att jag måste vara rätt dum i huvudet. Jag fattade INGENTING. Och då menar jag ingenting. Matte, avvikelser, tabeller o.s.v är inte riktigt min grej. Men man måste ju. Efter det här provet undrade jag vad man gör i småföretagande B-kursen som jag ska läsa... En del räkning, diskussioner o.s.v... Den där matten är svår för mig! Jag har absolut inget sinne för matte. Så jag funderar på att pallra mig bort till expeditionen på måndag och höra om jag inte kan byta ut B-kursen till historia i stället som är mycket roligare dess utom:)

Ikväll händer det inte så mycket. Jag och syrran tittar nog på film sedan. Jag är otroligt trött och orkar inte hitta på nåt annat än att slappa. Imorrn skulle det ha varit klassfest men det blev inte så nu. Lite skönt faktiskt för jag behöver vila mig. Dess utom ska jag upp 6 på söndag och då kan man inte festa på lördag kväll/natt.

Vad händer i helgen för er? :)


Hiss: Fredag! - Hur underbart är det inte?:)
Diss: Snö! - Nu har det kommit mer snö! När tar det slut?:(
Bästa: Humorn i klassen i morse:')<3
Humör: Ganska hyfsat bra men med lite tråkmåns-stuk över det.
Vill ha: Godis och en snygg kropp! Hur går det ihop? Hmmm...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håll ut, för snart sticker vi till värmen! :D Ett tag kvar visserligen, men det går fort :)

2009-02-06 @ 18:30:10
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Matilda

Klassfest frågetecken ?

Men välj historia, de ska jag gå :D:D

2009-02-06 @ 21:43:42
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0