Febern stiger...

Som rubriken säger så stiger min feber en aning. Jag mår skit och är alldeles yr. Så egentligen borde jag absolut inte sitta här. Men jag tänkte att jag kunde uppdatera lite i alla fall med tanke på ganska dålig uppdatering i veckan. Eller vad tycker ni? Någon som såg Let´s dance? Det gjorde jag! Helena (?) som Morgan dansar med hade heeelt klart snyggast klänning! Åh vad jag älskar den! 2:a i stil kommer Laila! Vilka underbara klänningar. Men hur kan man matcha en jätterosa klänning med en T-shirt i USA:s färger? Jag bara undrar... Vad gräsligt! Magnus och Annika pratar jag om. För övrigt så var Elisabeth Höglunds klänning söt.

Nej nu får jag gå och lägga mig, jag ber syrran berätta om vem som åkte ut. Godnatt! Jäkla feber.


Gräsligast matchat!


De var snyggast ikväll!


Kommentarer
Postat av: Annis

ja gå och lägg dig..vi datorn ska du inte sitta vännen min och gå och lägg dig eller ta ett varmt bad så du blir bra snart..och krya på dig

2009-02-28 @ 16:55:44
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Annis: Taaack gumman<3

2009-03-01 @ 12:34:32

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0