:)

Visst mår man mycket bättre när man har tränat riktigt?:) Nu har jag tränat så att svetten rinner, duschat och rakat benen. Underbart! Nu mår jag mycket bättre psykiskt än innan känns det som. Skönt i alla fall. Tänkte börja träna varje kväll nu. Jag vill börja simma också! För det är ju så skönt. Förr brukade jag och min mamma simma innan jobbet och skolan. Skulle vara skönt att börja göra det på morgonen igen. Fast i så fall får det bli på helger eller nåt;) Lite jobbigt att simma innan skolan om jag börjar 8 och måste åka 7 från Trollhättan vilket innebär att jag tar bussen till Resecentrum 20 över 6 vilket där efter innebär att jag går upp kvart över 5... Hehehe.. ^^,

Nej men jag får väl säga godnatt nu. Ska ju upp klockan 6 imorrn. Pusshej:*

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Tack så mkt, kände mig lite som sjuksköterska i den... passar jag i rutigt tro?

2009-02-08 @ 18:58:03
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0