<3

Hejsan. Har varit en ganska härlig lördag:) Eller... kall. Åkte till skolan i morse. Skulle ju ha löshoppning med Uno. Allt flöt på under hela dagen rätt bra. Vi blev klara med löshoppningen runt halv 4.

Hur som helst så kom jag hem för en stund sedan. Ska snart hoppa in i duschen och åka till lilla edet. Mina fingrar och tår har just fått tillbaka känseln. Och mina läsare: ha en underbar kväll på alla hjärtans dag! <3 :)

Sanna vänner är det enda man behöver-`<3´-


Jag bloggar mer sedan. Har lite bråttom.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0