Vinter

Åh det är mysigt nu!
Frost och kallt ute. Ingen lera och inget regn. Underbart! För jag avskyr regn! Det har regnat hela hösten.
Dock tål jag knappt kyla. Förr hade jag inga problem med minusgrader men så fort det blir 2 minus nu så känns det som om jag ska dö ungefär! Jag tror att det plötsligt en 20 minus och jag hackar tänder för ingenting. Det lite jobbigt faktiskt. Och det spelar ingen roll att jag har varma kläder heller. Jag fryser lika mycket ändå.

Idag har jag tvättat. Det är det jag har gjort. Jag planerade in plugg. Men jag har inte kommit långt alls på den fronten. Jag behöver komma igång med två projekt (eller snarare slutföra) och göra en massa inlämningsarbeten som tar 100 år för mig att göra.

Nej hörrni... Någon som har lust att ses över en fika på stan nån dag?<3

Puss.

Kommentarer
Postat av: S

JAG! :D:D



håller med dej, frosten e mysig (L)

2009-12-02 @ 22:33:39
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0