Tröttsam vardag

Jag hann inte blogga igår (blir det inte såhär lite väl ofta va?).
Hur som helst så var jag hemma hela dagen igår... Jag var trött och mådde illa. Så jag sjukanmälde mig. På kvällen åkte jag och red lektion på Diplomatico. Det gick inte jättebra men ändå helt okej den här gången. En kombination av trötthet och ovilja tror jag. Trötthet från oss båda;) Men det kan ju inte alltid gå bra eller hur?

I alla fall så åkte jag till skolan idag. Suck för det. Men jag tog mig igenom dagen ändå. Red Triton på morgonen, han kändes fin och arbetsvillig. Trots att han är trött på ridhuset och är lite deppig. Han borde skrittas ut på lång tygel ett tag tycker jag. Eller bara leka, klättra och ha kul i skogen. För han mår inte så bra och det syns så väl på honom nu tycker jag:/ Känns lite förjävligt att rida honom på lektionerna då faktiskt.

Eftermiddagen bestod av tappskokursen på 3 timmar och jag förstår inte hur jag ska vara redo för provet nästa vecka! Jag kan inte spika på en sko! Eller jag kan, men på en hel del försök... Och jag kan inte raspa en hov plan. Eller jag kan men det är så jäkla svårt? Jag känner mig efterbliven, seriöst efterbliven. Att jag ens spikade på Bellas sko förra veckan? Hur klarade jag det när jag inte klarar av det på en avhuggen död hov nu?

Knepigt.

Kommentarer
Postat av: S

sv: vad söt du är!! <3 jag kan bara instämma på dig och din blogg (L)



puss

2009-12-08 @ 17:34:19
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0