Söndag

Idag har jag varit i stallet och galopperat Sandokan i den djupa snön. Det tyckte han var riktigt roligt! :) Det är så härligt nu när det är så mycket snö!:)

Jag har inte kommit in i duschen än, så sitter och stinker häst haha. Jag var en sväng och inhandlade ett par nya shortchaps i läder på Granngården efter stallet också. Det var ingen rea alls på Granngården men det fick duga ändå:) De var inte så dyra i alla fall.

Tänkte hoppa in i duschen snart, vet inte vad som händer resten av dagen. :)

Har ni handlat nåt kul på mellandagsrean då?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jaaa, en ny favorittröja! Som jag spanat in hela hösten fick jag med mig hem för en vecka sen:D:D Alltid kul med fynd :)

2010-01-03 @ 11:42:40
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0