Skön dag!

Jag tar just nu en paus från pluggandet. Ett inlämningsarbete om miljöpartiet är på g:)
Idag körde Emelie oss till skolan. I bilen snackade om hur skönt det skulle vara om typ religionen var inställd. På morgonen när vi kom till skolan så tittade vi på en kort film om djurförsök och duskuterade det i fritidsrummet på samhällskunskapen. Sedan fick vi reda på att religionen på 3 timmar var inställd! Klockrent! Visst, det är i och för sig synd om läraren som är sjuk. Men det kändes faktiskt helt underbart att bara ha en lektion på morgonen. Dessutom fick vi gå cirka 20 minuter tidigare. Härligt!

Så vi åkte från skolan och käkade frukost bestående av korv med mos från 7eleven. Sedan blev det en mockningsrunda hos Emelies häst innan hon var lika gullig som alltid och körde hem mig. Vilken snäll, underbar vän jag har!

Vid 10-11 var jag hemma!

Jag tänkte vara duktig att plugga klart alla arbeten i samhällskunskapen och jag har bara ett kvar. Politiskt parti-uppgiften. Jag valde att skriva om miljöpartiet för att jag tycker att deras politik och hur de arbetar verkar bra. Dock har jag ingen aning om vilket parti jag kommer att rösta på vid valet 2010? Kan ju vara bra att fundera lite på det haha. För självklart tycker jag ju att alla med rösträtt borde gå och rösta.

Nej nu får jag väl slutföra min sista inlämningsuppgift i samhällskunskap.


Dålig bild med Trollhättan är fint på sommaren:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: tack sötnöt (L) :)



din bild här ovan är tagen vid slussarna va?:)

2009-12-03 @ 16:42:09
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0