Sjuk Sabrine

Jag är sjukling nu:( Jag vaknade i morse av en fruktansvärd huvudvärk. Jag kunde knappt stå på benen så jag fick ringa till skolan och jsukanmäla mig sista dagen på terminen. Jag skulle åkt till stallet och ridit nu men jag har liksom feber. Det är nog bättre att skita i att rida idag så att jag kanske orkar upp tidigt och arbeta i stallet lördag och söndag. Så typiskt att nästan alla är sjuka nu för tiden! Så ikväll ska jag kurera mig med Ipren, vatten och en bra film! Myyys.

Så nu har jag ÄNTLIGEN jullov! Jag har längtat efter det här sedan höstlovet. Åååååh vad skönt att slippa skolan för ett tag! Jag ska dock jobba på skolan tre dagar på lovet men det är ju faktiskt en annan sak:) Det innebär ju faktiskt inte en massa plugg. Det blir till att fira jul hemma med min lilla, lilla familj i år. Det blir säkert jättemysigt. Nyår har jag inte planerat än men det blir säkert någon fest av nåt slag;)

Vad ska ni göra under jul och nyår då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0