Kort uppdatering

Hejsan!
Nu är jag tillbaka från stalltjänsten. Egentligen kom jag ju hem igår men hann inte med datorn. Helgen har varit fullspäckad med händelser. Biten, klämd och avkasstad och skadat mig. Haha lyckat;) Annars har det varit bra:)

För övrigt så har jag spikat på sko på en livs levande häst idag. Och hästen överlevde till och med! Haha. Snart är jag expert på det där;)

Det finns hur mycket som helst att blogga om och det är mycket som händer men jag spar det till en annan gång, om det ska skrivas ner här i bloggen. Hade jag berättat om allt så skulle ni inte orka läsa. Så jag gör detta inlägget väldigt kort.

Btw så är det är skitmysigt med alla julbelysningar utomhus nu och det är underbart att det snart är jullov igen! :)

Vi hörs!


Jag red Triton idag. Det var hur längesen som helst som jag red honom!
Tror det var i tvåan nån gång sist. Go pojk det där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0