Julafton

God jul allihopa!!:)
I morse blev det en skrittur på Benni ihop med Linda, Josefin och Sandra ner till ängen. Mysigt! Kom hem lagom till lunch, duschade och fixade. Har firat jul hemma med familjen idag. I morgon åker jag och rider Benni och Alegria som ska sättas igång efter en hovböld. Mysigt med stall varje dag! På lördag jobbar jag på Nuntorp igen och söndag blir det upp tidigt och ta hand om utsläppet på Lindås och rida skötpållen Sandokan samt rida Benni och säkert Alegria. Blir nog bra;) Haha. Jag är så gott som fullbokad hela lovet och även därefter framåt. Härligt härligt!

Nej nu ska jag käka en Paradispralin och vara social mot familjen tänkte jag. Hoppas att ni fick en underbar julafton!

Och återligen lite hästbilder...


Benidorm som har varit jättefrusterad över att han inte får trava
eller galoppera än, denna veckan! Haha.



Supermysiga grabbar!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0